Kisse katt uppdatering

Hej 
Jag kanske inte har berättat att jag har skaffat en kisse som heter Ingrid.
Jag köpte henne av en kompis som hade fått en allergiskreaktion mot henne, så hon är ungefär 4år men hon är världens sötaste kisse tycker jag =)
En gullig sak om Ingrid är att ibland när hon sover eller bara myser av att bli klappad så ser det ut som hon ler.
Hon är även en liten bus kisse som tycker det är jätte kul att lägga leksaker i sängen när man sover. Så när man vaknar och man tror man nästan rullar på hennes tas så märker man men ingrid ligger bakom mig vad är detta för något och så hittar man en leksak och sen får man en katt på sig som jätte gärna vill att man ska leka med hennes leksak man har hittat i sängen.
Fast liten och liten är hon inte riktigt eftersom hon är en Siames så är hon ganska stor och lång kisse.
Men hon är en jätte fin kisse<3
Och bara så ni inte blir för vånade om ni kommer hem till mig så pratar hon ganska mycket eller jag mjaoar ganska mycket men det är väldigt gulligt tycker jag =) Ibland låter det nästan som hon säger "ja", "Ne" och ibland låter det nästan som om hon säger "mamma" och det är lite kul tycker jag.
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback