Mysig shopping dag med Mamma

Igår var mamma här hos mig och fikade hemma gjorda kanelbullar och drack lite kaffe.
Då fick jag även två par nya raggsockar av mamma och jag har på mig ett par nu och dom är jätte mysiga och sköna. Jag gillar verkligen färgerna för har man på sig bara svarta kläder kan man ta dom färggranna sockarna för att få lite färg på det hela och har man mycket färg på kläderna så blir det bra med dom blå svarta som lugnar ner färgerna lite =) Så Tack Mamma för raggsockarna =)
Sen efter fikat så gick vi och shoppade en stund och hittade lite saker. Sen åt vi en god lunch på Chili Thai.
Jag hittade en fin jacka och en fin grön bh på shopping rundan.
 
Tack Mamma för en jätte fin dag och Tack för raggsockorna och bullarna =)
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback