Andra dagen i skolan

Hej =)
Det är andra dagen i skolan och man vill redan att de ska va lov igen =D Man känner sig så ovan vid att vara i skolan, gå upp tidigt och allt =)
Och i måndags när jag sa att jag inte ville till skolan till Andreas så sa han men tänk så här de är bara en termin kvar men då som mot svar sa jag att de är ju det som skrämmer mig.

För tänk vad mycket det är man ska hinna innan man slutar som ex.
• Bal klänning som måste fixas
• Projektarbete som ska göras klart
• Alla prov och sånt som lärarna tar till sist
• Fixa i ordning mitt cv

Sen är det säkert en massa mer saker som jag inte kommer på nu men de är mycket och de är jag lite stressad över redan nu så tänk hur de kommer bli längre fram =(

Men något positivt är att jag har gjort klart en uppgift typ först i massage klassen och de var typ bara jag och en tjej till som var färdiga och inga andra så lite glad är jag att vara bland dom som lämnar in först =) Och att jag kanske har hittat en bal klänning som jag vill ha =) Hihi=D

Tog ett kort på mitt schema =)
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback