Utflykt =)

Sommar eller ska man säga i sommras? Ja iallafall då var jag och mina föräldrar i stockholm och shoppade och hade skoj.
Så här är lite Amrecanskt godis jag köpte.
På Beyond retro hittade jag lite oxo.
Hittade även en korsett på C.U.M och en kjol och blus på Shock
Lite bilder på blusen, korsetten och kjolen =)
Jag rekomenderar verkligen att köpa amrecanskt godis på en amrecansk vintage affär som finns i stockholm. För dom är inte typ fejk gjorda här utan dom köper godiset när dom är där dom som äger affären och det är väldigt coolt tycker jag och gott =) Asså skulle jag bo i stockholm skulle jag nog vilja shoppa varje dag det finns så mycket kläder och sånt som jag skulle vilja ha =)
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer
the one and only säger:

supersnyggt!

2013-08-28 | 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback