Lite bilder från Studenten =)

Hej jag är jätte dålig på att uppdatera men jag försöker så gott jag kan att fixa mina uppdateringar nu. Så här kommer lite bilder från studenten. Jag hade min student fest i traktorgaraget eller vad man ska kalla det =)
 Henrik och Kristina
Min syster och morfar
 Det var så fint i traktorgaraget jag har aldrig sett det så fint =)
 Här är en jätte god bål med lime.
 Frukt, gott kött,kyckling och hemma gjord potatis sallad
 Cake pops och en super god choklad tårta
 
 Vad jag fick i student present =)
Alla blommor jag fick
Fick en jätte fin röd ros av Andreas <3
Tack Lisbeth, Kalle, Linette, Marian och Selma
Tack Mamma, Pappa, Ida Och Filip
Tack Ulla, Ulf, Nina, Nils och Jeaqulin
Tack Sanne och Joakim
Tack Mormor och Morfar
Tack Farmor och Farfar
Tack Kristina, Henrik och Rune
Min student mössa
 Ja studenten var kul men nu blir det söka jobb eller en utbildning =)
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback