Piercing =)

Hej för nästan en vecka sen piercade jag mig =)
Jag har viljat pierca mig hur länge som helst så nu har jag gjort de =)
Många i skolan och så har frågat om de gjorde ont men jag tycker inte de gjorde det.
Visst det kändes lite som att råka sticka sig lite lätt i fingret med en nål. En sak som var lite läskigt dock va att typ när hon som piercade mig typ nästan va färdig och bara skulle skruva åt piercingen så sa hon att pierca i läppen är de mäst kladdiga och sen tog hon ett papper och typ sa att "Jag ska bara torka bort blodet innan din läpp svulnar." Varför tyckte jag de va läskigt jo för jag kännde inte att jag blödde man brukar ju känna lite iallafall om man blöder men jag kännde ingenting.

Här är min piercing =)












Min rosa vägg ser nästan vit ut =S Men ja nu har ni sett hur den ser ut just nu typ =)
Jag gillar den jätte mycket och jag längtar tills jag får hem min läpp ring som jag har beställt =)

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer
Mary säger:

Fint! :-)

2012-03-14 | 18:31:13
Bloggadress: http://mymary.blogg.se/
Charlotte säger:

Tack Mary =) <3

2012-03-15 | 09:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback