24 December

Uppdaterar från 24 december =)
Vi firar den hos ida o filip igen =D
När jag var liten firade vi gämt hos mormor och morfar men nu de senaste har vi firat i Idas och filips lägenhet med filips familj oxo =D De tycker jag är kul för som i år spelade vi lite spel tillsammans och de va jätte kul =D

Så här såg jag ut då =)






Ida hade dukat jätte fint =D




Idas gran =)


Ida har fåglar i granen =)






Fick en fin bild på mormor och morfar =)


Här är Filips familjs söta hund =) <3

Filips pappa =)


Här är vad jag fick i Julklapp =)
Jag fick en dounat maker och ett macka gärn.

Några böcker =)

Jag fick en jätte fin filt av Filips mamma =) Tack<3

Den är jätte fin och svart =) <3

Jag fick även en duk och en tavla av min mormor som hon har gjort själv =) <3


Jag är jätte glad över alla julklappar jag har fått =) <3 Tack <3

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback