16 Januari

Hej =)
Nu har jag suttit och tittat på mammor och minimodeller.
Jag tycker de är helt sjukt på något sätt att endel mammor gör så mot sina barn visst endel av dom ville de men inte alla som var där och de va en liten flicka som blev typ pressad av sin mamma att hon inte gjorde rätt och de gjordeatt hon började gråta. De tyckerjag är dåligt.

Nu när jag har en egen lägenhet så har jag börjat titta på tv på morgonen medans jag äter frukost och de har jag aldrig gjort elr hunnit över huvudtaget innan och de tror jag gör mig lite mindre stressad innan jag går till skolan.
Så jag brukar titta på vakna med the voice och idag hade dom en gäst som heter Robert Gustafsson och dom tog upp de lite om basilskräck och dom sa en massa saker som vissa gjorde fördom hade sån basilskräck.

Jag trodde jag hade en sjuk basilskräck men wow endel gjorde ju mer sjuka saker än jag. Ex. öppnade toa locket med foten och spolade med foten och typ om nån hade druckit ur ens läsk flaska ex så skulle dom gå och slänga den efter de och inte dricka upp resten och någon var de typ så att dens kompisar fick inte äns krama han och de är sjukt. och sån är inte jag.

Men sen har en del vissa prosedurer eller vad man ska säga när man går på toa.
Endel grejer känner jag igen mig i som ex. när jag öppna en toa dörr inifrån när man liksom är klar så kan jag inte bara ta i handtaget och gå ut utan jag måste ta en servet och öppna dörren men de är bara för jag tänker på att man har ju typ precis tvättat händerna och är fräch och då vill jag ex inte ta i handtaget för de kanske har varit någon snuskig där innan mig och struntat i att tvätta händerna och bara gåt ut. Konstingt men jag känner så =S

Jag tänkte jag skulle lägga upp en bild från när jag hade blåtthår har inte lagt upp många bilder på de.
Jag hade deför ett tag sen och jag börjar sakna de. Jag tycker de va jätte fint <3





Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback