5 personer och en gitarr =)

Eftersom youtube klippet funkade =D
Tänkte jag lägga upp en till bra låt för jag har inte hunnit kolla igenom bliderna från ny år och så.
Varför ska jag ta så mycket kort på saker?
Endel ser precis lika dana ut ju bara lite mer elr mindre sudiga =S

Den här låten såg jag på filips facebook och jag tyckte den är så cool.
Dels för de är så många på en gitarr och de skulle jag vilja testa någon gång och sen så skulle jag vilja ha en sån frisyr som tjejen i youtube klippet men de skulle nog inte gå för mitt hår är jätte konstingt och gör lite som de vill.
Ex. när jag fluffar upp de med hårsprej så lägger de sig ner och när jag plattar de så blir de ändå lite små lockigt när jag går ut. De tycker jag är jätte irriterande =S
Har get upp lite på mitt hår de får helt änkelt bli som de blir =)

En ska till jag tycker han i mitten med långt hår har jätte fin röst =D



Lyssna och tänk på vad dom sjunger  =)

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback