Rea =D

Jag uppdaterar lite vad jag har köpt på mellan dags rean =)
Jag hittade inte så mycket =(
Och oftast när jag hittar något jag vill ha på en rea så finns de ju självklart inte i min storlek =(
Vist är de typisk man hittar ex. en fin bh och den finns i gigantiska storlekar och i för små storlekar =(
Elr man hittar en Jätte fin tröja så finns den i L och xs och sen tänker man jag testar en xs och då är den själv klart lite för kort så man nästan visar magen.

Jaja förutom min otur på rean så hittade jag lite som var i min storlek och som jag verkligen vill ha =)
En fin prickig bh och trosor =)





Stay ups

Lösögonfransar =)

En fin morgonrock elr vad de heter =)


Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback