Frukt =)

Jag är ju en stor godis gris fis =D
Om ni inte viste de så vet ni de nu =D Hihi =D
Men jag försöker äta mindre godis och socker och sånt =)
Jag tror de kommer göra att jag mår lite bättre och kanske att jag inte blir så trött när jag inte har ätit godis på länge.
Men jag ska bara säga att försöka sluta äta godis är skit svårt.
Liksom tänk att du sitter och tittar på en bra film och så blir man lite söt sugen och där står godis skålen och efter filmen är de antingen slut elr nästan slut beror på om de är någon godis bit jag inte gillar elr är äcklig.
Men jag har lyckats med en sak som jag aldrig trodde jag skulle kunna och de är att sluta dricka läsk varje dag.
Nu dricker jag kanske bara läsk på helgerna men ibland inte änns då.
Och de gör mig väldigt glad för jag trodde jag inte skulle kunna klara av att sluta med de.
Och asså de kanske verkar konstigt att jag inte kan bara sluta ät godis men asså när man har vant sig vid att äta mycket godis är de svårt att sluta.
Men jag tror att godiset blir svårare än läsken men jag försöker ersätta godiset med andra saker som jag gjorde med läsk. Nu dricker jag saft istället för läsk. Jag tror jag kan ersätta godiset med frukt för de är gott =)
Fast Godis är godare =S

Här är en frukt sallad grej jag fixade =)
De är appelsin och kiwi =) mums =)




Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Jag kanske borde sluta skriva filidutter i slutet av varje inlägg för jag blir så godis sugen när jag skriver filidutter.
Om ni undrar varför så är de för filidutter är en godis sort som är jätte goda <3<3<3

Kom på en ska till som är lite coolt faktiskt och de är att idag hade jag på mig ett nytt läppsyl och så fort jag kände lukten på de viste jag precis vad för godis de luktade =)
De va såna hära gele björnar =) mums åt nästan upp läpparna =D<3

En sak till idag blev jag chokad elr hur de stavas för då kom de fram en snäll tjej från min klass och sa att hon tittar på min blogg och de tycker jag va jätte snällt och gulligt att höra att de är fler som läser min blogg =) <3

Kommentarer
i säger:

Du är så söt, gullet!

2012-01-10 | 22:03:09
Charlotte säger:

Du är oxo söt <3

2012-01-11 | 15:47:31
Bloggadress: http://charlottebengtsson.blogg.se/
Charlotte säger:

Du är oxo söt <3

2012-01-11 | 15:47:36
Bloggadress: http://charlottebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback