Jul saker och en liten Gran =)

Har tagit lite kort från fönstret på den fina snön =)
 
 
Tog fram lite Jul saker för ett tagsen =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Andreas gjorde även för ett tagsen pepparkakor och en del har vi även glaserat =)
Svampbobs husdjur Gary =)
 
 
Sen måste man ju har en gran på julen så jag har en liten gran som ungefär går till midjan på mig för jag ville inte ha för stor eller för hög =) Men jag tycker den blev super duper fin och söt när den va så liten =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag la dit några julklappar och det såg jätte fint ut så nu får dom liggar där tills den 24 =)
 

 
 
Har även köpt lite blommor och dom är jätte fina =)


 

Tänkte sluta med en fin bild =)
Jag hoppas ni får en jätte fin Jul allihopa <3
 God Jul <3
Jul Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback