Rullskridskor =)

Idag tänker jag visa mina nya rullskridskor som jag köpte för ett tag sen =)
Jag tänkte först köpa ett par på tradera men sen hittade jag dom här på ett annat ställe.
Varför jag verkligen ville ha ett par nya var för att jag har sett filmen " Whip it " som är en väldigt bra film med Ellen Page. Jag säger bara att man måste se den filmen den är jätte bra enligt mig och ja efter jag hade sett den ville jag verkligen ha ett par nya rullskridskor =D



Jag är dock inte van vid att ha en broms kloss där fram för på mina förra var dom där bak men dom var en helt annan model oxo =) Jag har varit nära på att trilla typ 1000 gånger bara för att jag inte är van vid dom än men jag har bara trillat en gång men då hjälpte adde mig upp och jag fick bara lite grus på händerna som jag bara borstade bort =)

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback