Svampbob ägg =)

Hej =) Igår när jag och mamma va inne på netto så hittade jag svampbob kinder ägg =) Jag vet att de finns Hello Kitty ägg men jag har inte sett svampbob ägg så va tvungen att köpa ett paket.

Så här ser svampbob äggen ut =)














Äggen har hälften vit choklad och ljus choklad. Jag tycker bättre om när det är som vanliga kinder ägg med typ blandat typ =)














Här är grejerna i äggen =)


























Jag säger bara chokladen var jätte mumsig och figurerna va kul tycker jag =)
Nu ska jag hitta en plats för figurerna i min Svampbob och Hello Kitty hylla =)

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer
Ulla Gustafsson säger:

Du är ju för söööt <3

2012-04-06 | 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback