Bubblor =D

Hittade lite bilder på min data. 
Jag har inte lagt upp på ett tag nu men de har varit mycket med skolan och jag har inte hittat tid att lägga upp =(

Jag har en super rolig nyhet =D
Jag kommer få min lägenhet lite tidigare än 1 december som tänkt så jag kommer få lägenheten den 28 november =)
Men jag kommer inte flytta in för äns på senare för jag måste måla rumen typ =S
Jag kommer lägga upp förre och efter bilder senare när jag är färdig typ.
Jag längtar så man nästan spricker för jag kanske är lite konstig men jag tycker om att måla och flytta eller vad man ska säga. Man kanske ska säga inreda rum på mitt sätt =) Typ plocka upp alla sina saker och flytta runt sängen så den står på ett bra ställe och fixa en massa typ =D









Ser ut som en arm med en boxhandske på =D












Kram på er alla filidutter=) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback