Bakat=)

Har varit hemma på lovet o då bakade jag lite=)
Här är några charlotte spesial fling puffar.

Ingredienser:

50g smör
1/2 dl socker
1 msk kakao
2 msk sirap
O vilka flinger du vill jag har tagit såna hära puffar

Så här gör du dom:

Smält smöret i en kastrull.
Rör ner sockret, kakaon och sirapen.
och låt de sen koka kraftingt i några min.
till sätt flingor tills de inte finns något rinnig.





Sen gjorde jag en mjuk pepparkaks socker kaka=)




Så här ser dom ut=)


Kram på er alla filidutter=) <3<3<3

Kommentarer
henke <3 säger:

kanjag få smaka?

2011-11-03 | 20:40:37
Charlotte säger:

Ja de är klart =D

2012-01-10 | 19:38:15
Bloggadress: http://charlottebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback