Glitter, Erikshjälpen och Röda korset

Igår var jag i vetlanda och typ shoppade lite på Glitter, Erikshjälpen och på Röda korset och hittade det här=)

På Röda korset hittade jag den här tröjan typ som jag ska gör om tror jag=)

En tröja/klänning


Erikshjälpen
Hittade jag lite kudd över drag som jag ska göra om lite=)

Ett till kudd över drag som jag ska göra om=)

Ett täcke=)

En spets gardin=)


Glitter
Ear cuffs


Sen så när jag va i vetlanda så gick jag och min syster och åt på cecil=)
Vi tog en kyckling paj var och dom var jätte goda=) och de va jätte kul att va med Ida=)
Bilden är inte så bra men de är taget med telefonen=S Men ida är jätte fin ändå=)


Det va kul att gå på stan både lite ensam men även att gå en stund med Ida=)

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback