Ullared men mamma och pappa =)

Hej=)
Jag uppdaterar lite om min sommar nu =)
och jag har varit i ullared med mamma och pappa och köpt lite saker=)
Här är de jag har köpt =)

Toffsar

Läppsyl

Lite smink grejer och sånt =)

Lösögonfransar

En röd pricking sjal

Lite pennor och sånt

Handspritspenna=) Ganska smart grej tycker jag=) För den serut som en penna men har handsprit i sig =)

Köpte några bhar=)

Några skal till min telefon och några plast skydd så det inte blir fläckar på skärmen=)

En stor söt kak burk=)



Och en liten kak burk=)

En perfym

Hår sprej och hår in packning

Biliga block och en map =)

Jag hittade en gammal leksaks kista hemma och där stoppade jag i lite grejer till lägenheten=)

Här är kläderna jag köpte=)
Grön kjol=)

Lång armad tröja, blå

Och en grön =)

Kofta

Med små rosetter

Stickad tröja

Linne



3 par jeans

Hello Kitty väska =)


De va kul i ullared men de va så mycket folk som trängs och inte verkar förstå att ibland så står folk fram för en och inte går. Och sen när man står där och väntar på att den framför ska gå så hör man någon säga bakom en " ursäkta kan du akta? " och man försöker nästan gå på den som är framför för att den bakom ska komma fram=S Jag borde nog inte va i ullared igentligen för jag blir så iriterade på folk som inte fattar att kan man inte gå framåt så blir de inte bättre när dom säger ursäkta kan du gå. Jag var faktiskt på en millimeter ifrån att skrika till än främmande preson att jag inte kunde gå framåt för de va andra framför mig =( men jag gjorde inte de men de hade varit jätte kul att se den tantens ansikte om jag hade skrikit på henne=D hon hade nog blivit väldigt tyst eller kanske skrikit tillbaka =D synd att jag inte gjorde de=( De hade varit jätte kul=D Ja, Jag tycker sånna saker är lite kul för jag har lite anurlunda hummor=D

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback