Ullared men min syssling =)

Hej=)
För ett tag sen var jag och min syssling i ullared och ja jag vet jag sa att jag borde nog inte va där för alla trängandes tanter men jag ville hålla Henrik sällskap bland alla tanter, så han inte blir upp äten av dom =) hihi xD
Sen kunde jag inte låtabli att köpa några grejor.
Så detta köpte jag =)
En tröja

Röd skorta typ =)

En fin tjock tröja =)

Hörlurar

Sol glas ögon =D

Hello Kitty läppsyl =)

Godis

Henrik var lite rolig när vi var i ullared. När vi stod och skulle välja lite godis och sånt som vi skulle köpa så sa han när han tog en riesen påse att "riesen is my reason to live" och de tyckte jag var väldigt kul xD

Kollegieblock

Hello Kitty PEZ atomat grej =D













Så stor är den om man gämför den med en läsk flaska =)




Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback