Paket=D

Jag har fått ett paket =D
Jag undrar vad detta kan va? =)


Något inplastat?

Det är mina nya skor =)

Älskar mina nya skor<3




Asså seriöst jag nästan dog när jag såg dom xD
Dom är så snygga och jag blir väldigt lång i dom och då blev jag ännu gladare. För när jag har dom på mig är jag längre än mamma och det tycker jag är jätte kul=D
Det är dock lite svårt att gå i dom men de får jag lära mig =)
Om ni undrar hur höga klackarna är så är den där fram typ 8 cm och där bak är klacken typ 15 cm. Jag tror jag har mett fel för när jag tog måttbandet så fick jag de till 18 cm men de är 15 cm tror jag men jaja. Giggantiska klackar i alla fall men jätte snygga så man dör =D

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback