21 Maj

Idag var jag i skolan o idag kom alla som har spanska till skolan o var bruna o lite röda.
Jag kände mig lite blek om man jämför, men jag vill inte bli brun som en pepparkaka så jag bryr mig inte om jag är blek =)

Idag hade jag sån lust att åka hem efter första lektionen om man nu kan kalla de lektion, vi hade ingen lärare o vi gjorde inget vi bara pratade.
Men jag åkte inte hem för Mary o jag skulle träna på låten vi ska sjunga på skol avslutningen.
Så vi tränade på den med Sara/musikläraren o de var jätte kul o roligt. Jag tror de kommer gå jätte bra för Mary o mig att sjunga den. =)
De var så kul att träna på låten så nu är jag jätte glad. =)

Alltså var dagen skit dålig på morgonen o efter maten då vi tränade på låten sen dess har de varit en bra o rolig dag. =)

Men tänk snart slutar vi skolan de käns både bra o dåligt.
De dåliga är att man kanske kommer tappa kontakten med kompisar o jag kommer sakna vissa lärare...
De bra är att men förhopningsvis slipper en del jobbiga personer...


Mary

Blommor =)

Blommor =)

Blommor =)

Humla =)



Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer
Mary säger:

Finna bilder på blommorna ! :)

2010-05-23 | 12:21:03
Bloggadress: http://marylaitinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback