Stockholm =D

Uppdatering=)
Har inte orkat ladda upp o så men jag tänker göra de nu=)
Var i stockholm den 7-9 Maj med hela familjen=)


Jag

Pappa

Ida

Ida

Mamma

Stockholm typ bilden är tagen från bilen så den är inte så bra =S

Vällingby skylt typ

Ida gjorde en frisyr på mig=) Jag gillar frisyren  =D

Kristina o Mamma på kina resturang

Ida o henrik =)

Jag o Ida

Rune o Pappa

Mamma o Henrik på tunelbanan

Kristina

Pappa o Rune

Ida

Pappa o Mamma på bussen

Ida

De regnade när vi var på stan så jag tog inte så mkt kort när vi gick på stan för jag ville inte stå för länge i regnet=S

Jag

Jag

Min nya väska =)

=D

=D

Hello Kitty plånbok typ =)

Hello Kitty läppsyl =D

=)

Rosa läppsyl =)

Hello Kitty hårspännen =)

Cupcakes hårspännen

Heath ledgers sista film =) <3  "The Imaginarium Of Doctor Parnassus" Jag tkr den är jätte bra =)

The best Kisser in the world godis =D

=)

"Kärlekstugg<3 ...ger dig garanterat hugg" tuggumi =D

=D

All you need is love candies =D

=D

Beatles pins=)

Ramones pins =)

Family guy pins =)

Family guy pins =)

"You will bow to me!" "Why don't you burn in hell!" "Why you sick, sick little moo cow!" "Damn you and such!"

"Family guy" "Freakin´sweet" "What the deuce are you staring at?" "There's an evil monkey in my closet!"

Pac-man tröja =)

The nightmare before christmas tröja typ =)

Blommigt linne

Så ser blommorna ut=)

Blommig klänning

De var skit kul att va i Stockholm o hälsa på min sysling o några kompisar till dom =D
Men även att shoppa även om de var skit väder =D


Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback