Saker =)

Nu ska jag uppdatera lite=)
Har inte orkat innan för jag har haft mkt inlämningar o prov o sånt nu =S

För några veckor sen var min mamma o pappa i Tyskland o då när dom kom hem fick jag en Hello Kitty grej av dom =D
Det är en Hello Kitty PEZ sån där godis grej ni vet=)
Så igentligen fick jag ju två saker, en söt Hello Kitty grej o godis i Hello Kitty grejen=D



Figurer som är på Hello Kitty förpackningen typ=)







PEZ

Hello Kitty grejen

=)

=)

För ungefär för en vecka sen köpte jag dom här sakerna =)

Cupcakesplåster jag tkr de är skit coolt att de finns såna plåster så jag var bara tvungen att köpa dom=)

Baksidan på plåster lådan =)

Låcket typ =)

Plåsterna

Så ser dom ut =)



Köpte en väska till min kamera

Ett par nya skor =)

Var hos min syster en sväng för ett tag sen o fick tillbaka mitt block som jag hade glömt o fick en täckning av Fillip oxo =) Han är jätte bra på att rita tkr jag =D


Köpte fler godis PEZ till min Hello Kitty

köpte några pennor med, dom som är rosa är de svampbob på o dom andra är de USAs flagga på =)

Ett Hello Kitty ägg =)

Hello Kitty

Sakerna som är i Hello Kitty ägget



I lördags fick jag dom här kakorna av mamma =) Svampbob kakor =)











Det är kex med choklad på mums =)



Jag tkr de är jätte kul att köpa saker o så =)
Vet inte varför men de är skoj o sen när man kommer hem så blir jag på något sätt glad att jag har köpt fina saker o så =D
Ska försöka uppdatera lite imon med om jag hinner innan jag ska åka till Ramkvilla marknad =)

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback