picknik

Uppdaterar lite för jag har inte orkat göra de o lite =)
Har haft picknik med Mary o Behara =D
Jag tkr de var kul o väldigt mysigt o vi valde en fin dag tkr jag för de var varmt o skönt =)
Mary hade gjort jätte goda wraps med kyckling o till efterrätt jätte god fruktsallad med vaniljsås =)
Det var jätte kul o jätte gott o de måste vi göra om =D


Behara, jag o Mary

Behara, jag o Mary

Behara, jag o Mary

Behara, jag o Mary

Mary, jag o Behara

Mary o jag

Mary o jag

Behara, jag o Mary
( Dom övre bilderna har Mary tagit med sin kamera ) Marys bilder är bäst tkr ja =)







Efterrätten =)





Behara

Behara

Mary

Mary

Mary o Behara

Mary o Behara

Mary o Behara

Mary o Behara

En spindel som vi hittade =)

Behara

Behara

Behara o Mary

Behara o Mary

Behara o Mary

Behara o Mary

Behara

Behara

Det var grymt kul o måste göras igen <3
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer
mary säger:

Åh när jag sitter och kollar på domma bilderna sen i sommras så slår det mig en tanke om att vi måste göra om detta och träffas igen snartas :) <3

kram Charlotte

saknar dig!

2011-04-28 | 19:58:04
Bloggadress: http://marylaitinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback