Universeum o Liseberg =)

Idag åkte vi till Göteborg o vi va på universeum o Liseberg o så =)
Här kommer en massa bilder från universeum =)

Tavla på fiskar

Pacu - fisk

Abborrciklid - fisk

Mamma o Ida vid ett av akvarierna typ

Rödfenad Antennmal - Fisk typ

Rödfenand Skivtetra - fisk

Silverarowana - fisk

Fiskar

Fisk

Tigerandig Antennmal - fisk

Fiskar

Fiskar

Bin

Alla bin

Bin

Snok

En groda

Grodor

En fågel

Fåglen

Sjöstjärna

Havstulpan typ

Hummer

Plattfisk

Plattfisk

Sjöborre

Havs blomma typ

Havs blomma

Havs blomma elr något



Rocka

Rocka

Rocka

Sjöstjärna

Clownfisk

Fisk

Fiskar

Fiskar

Maneter

Maneter

Maneter

Maneter

Maneter

Maneter

Fåglar

Fåglar

Fågel

Fågel

Peraja

Fjäril som typ precis har kommit ut ur kokongen =)

Pappegoja

Apa

Grodor

Fjäril ( Jag tkr de ser ut som om den har ögon på vingarna )

Apa

Apa

Ida

Pappa o Ida

Sen efter vi var på universeum gick vi till Liseberg o där åt jag lite glas på Ben & jerry glass baren=) underbart gott o sen köpte jag en hjärtan klubba =)



I Love You

Idag hade jag jätte kul o jag skulle gärna göra de igen =D
Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback