6 April =)



Har inte bloggat på länge men nu tänker jag försöka att göra de lite för innan har jag inte kommit på något att skriva om typ.
Inget vettigt iaf..

Påsklov är så himla sköt=)
Sova länge på dagarna o va uppe sent på kvällarna underbart tkr jag de är=D
På lång fredagen hjälpte jag Ida att flytta till en större lägenhet som jag oxo kommer få bo i sen när jag börjar gymnasiet så jag slipper åka buss o så=)
Jag har tänkt att jag ska måla mitt rum o lite så. Ska lägga upp bilder när mitt rum är färdigt o kanske lite bilder på hela lägenheten för jag tkr att det ser så himla snyggt o fint ut=)

Jag har kommit på att jag är bäst på att göra mitt rum stökigt...
Ja är inte glad över de=(  De kanske är 3-5 dagar sen jag städade o de är snart lika stökigt som innan, de är inte kul för jag verkligen hatar att städa...


Kommentarer
sanne<3 säger:

haha visst är det najs med lov! :) och jag vet ju personligen att du är bäst på att stöka ner i ditt rum hihi. måste se lägenheten sen jue?? kram

2010-04-06 | 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback