Cupcakes


Karamelfärg

Ätbara pärlor o strösel som ser ut som blommor

Hjärtan strösel o vanligt strösel som är lila o rosa

Rosa pulver strösel typ

Rosa, vita ätbara pärlor

Confeti strösel

Lakris strösel

Olika färger ätbara pärlor

Bokstäver av strösel

cupcake

cupcake... det står "Henrik" som min sysling =)

Stjärna cupecake

Cupecake som de står "KÄRLEK"

Cupcake treirad

Cupcake hjärta

Cupcake

Cupcake

Cupcake som de står "Charlotte"

Cupcake som de står "Bengtsson"

<3KÄRLEK<3

Det står "HEJ"

Cupcake

Cupcake

Cupcake

Cupcake

Cupcake

Cupcake

Cupcake

Cupcake

Alla cupcakes

Idag köpte jag strösl o ätbara pålor o karamelfärg =)
Asså det finns hur mkt strösel o sånt som helst, typ nallar o blommer o en
massa sånt jag tkr de är jätte kul =D
Dom var jätte goda o jag ska kanske göra fler imon =D
O ska kanske ge några till Ida så hon får smaka o så får jag se vad hon tkr om dom =D hihi xD


Kram på er alla filiduter =D <3<3<3


Kommentarer
Ida säger:

Åh vad god dom ser ut! Mums :)

2010-04-10 | 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback