Roset =)


I söndags var ida hemma o då hade vi lite kul o då gjorde hon en roset i mitt hår o hon hjälpte mig sätta på min lösögonfransar o sen tog hon lite kort på mig o min roset =)
Jag tycker hon är grymt bra på att ta fina kort =)




























Jag tog oxo lite kort... inte så bra men de är skoj att ta kort

















Tihi





Hihi



Utan mina lösögonfransar. Sen efter vi hade tagit kort skulle vi till farmor o farfar så då tog jag av mig mina lösögonfransar =)



I tisdags så gjorde jag en roset själv för jag hade bestämt med Mary att vi skulle ha de, så både jag o Mary hade de den dagen o sen hjälptes vi åt att göra en på Elin med för hon ville ha en oxo =)


Min roset är lite ogemn vet inte varför men jag orkade inte fixa de på morgonen så de fick va så =)

Söta Mary

Elin

Elin o Mary

Mary o jag     (jag har värsta dödar bliken typ)

Elin o Mary

Kram på er alla filidutter =) <3<3<3

Kommentarer
Ida säger:

Du är så himla fin hela du! Puss

2010-04-23 | 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback