Tankar typ = )










Jag är den jag är =)
O tänker inte ändra mig ... hihi =)

Alla hatar något med sig själv o alla gillar något med sig själv =)
Jag hatar min näsa o jag gillar mina ögon =)
Men jag skulle aldrig kunna ändra min näsa för då skulle de ju inte vara jag, så känner jag i alla fall...
Jag vet inte varför jag gillar mina ögon  =)

Jag tycker inte man ska ändra på sig o så för då är man inte sig själv...
Man ska vara glad över hur man ser ut...
Jag vill inte vara någon på hittad figur som bara kan vara sig själv när ingen ser på...
Jag vill vara jag o ingen annan...
O jag tycker att alla andra ska vara sig själva oxo, inte på hittade figurer...


Kram på er alla filiduter =) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback