9 september...


Japp nu ska jag försöka uppdatera iaf försöka =D
vad har hänt idag kan man undra o svaret är inte mkt... jag glömde gympaklädderna så jag skulle ut å gå men jag gick o satte mig i källaren o läste o självklart kom anna klerelid (slik o glid) elr hur hon nu stavar de... de i parantesen tkr jag är så kul de va en kompis som sa de=D ja hon kom o sa att jag var tvungen att gå o sen senare frågade hon mig om jag hade gåt o jag sa ja o då sa hon att hon var stålt över mig...




den som skrev anonymt på den här bilden varför inte den blev bjuden på maskeraden, jag vet ju inte vem du är så jag skriver här... vem är du? o ja kanske nästa gång =D
Fast jag hade inte direkt maskerad ibland vill jag bara klä ut mig lite o ta kort på de=D
de är skit kul o jag tror man måste kunna våga skratta åt sig själv ibland xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback