10 Frågor...

10 Frågor:

1. Snyggaste artisten?
Marilyn Manson självklart...


2. Bästa låten just nu?
Är nog Burning flag, Count to six and die elr Cruci-fiction in space med marilyn manson<3


3. Bästa boken?
Marilyn Manson den långa vägen ut ur helvetet<3



4. De du senast letade efter?
Ingen anning... jag har de lite stökigt men jag tror de var min gameboy jag hittade den tillomed jag har stuttit o spelat de nästan hela dan fantastiskt kul =D

5. Senaste du åt?
Choklad

6. De godaste du vet?
Godis<3 o coca cola<3


7. 3 Saker du hatar?
* Folk som snyter sig vid mat bordet
* Föter
* Läxor


8. Det som du tkr är kul att göra?
Klä ut mig till något o ta kort på de =D


9. Bästa mat stället enligt dej?
Mc donalds elr Chili thai

10. Vilket tkr du bäst om kaffe elr te?
Te självklart med juice o soker och de är så gott asså^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback