Tankar =)


Jag hatar alla löngner... de är de värsta man kan gör ljuga för nån...
Ljuger man om en sak så ljuger man snart om hela sitt liv, den man är, hur man är o hur man mår...
De är inte bra att ljuga för de kommer bara tillbacka o biter dig i rumpan, hihi=D
Ljuger man för mkt kommer man sudda ut sig själv. Va dej själv även om de är ointrisant o tråkigt... ha såna kompisar som är med dej för dom gillar dej o inte för att dom gillar nån person du har hittat på som inte är du...
lite konstiga o ihop kronglade tankar kanske men de är lite sent så de blir så=D

Med hela de här vill jag säja att ljug inte säj som de är istället... De gör så ont i än när man får reda på att nån har ljugit för än...
O sen vill jag säja en sak till försök inte kontrolera nåns liv... Ibland kan jag känna att en del vill kontrolera mitt liv o de gillar jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback