27 Oktober =)

Va i vetlanda idag med mamma:)
Vad jag köpte idag:


Köpte rosa toa papper=D Jätte kul tkr jag xD

Godis självklart=)

Hello kitty strumpor typ=)

2 Kinder ägg lådor elr så =) Jätte gott=D

2 Hello kitty ägg=)

Detta är i det ena ägget:D


O det andra:D

Dom två figurerna som fanns i äggetXD

Köpte hängslen=D Har inte funderat ut vad jag ska ha dom till för klädder men de kommer jag nog på=)

Geisha<3 Mums=D

Mentos är oxo gott=)

Tog hål i öratt o detta är mitt högra öra =)

O mitt vänstra som jag oxo har tagit hål i idag=)
Så nu har jag 5 hål i örat om man inte räknar med dom man är född med för då är de 7 men man kan ju inte ha öron hängen i dom så jag tkr inte de räknas xD hihihi=D



Världens godaste glass enligt mig men man blir så mätt o man vill bara ha mer<3<3<3
Ni måste testa jätte gott=D
Ben & Jerry's Cookie Dough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback