2 Oktober...

Stockholm here i come =D



Idag åkte jag till stockholm =D
Jag fick så ont i rumpan att jag trodde att rumpan skulle trilla av XD
Lite omöjligt men jag hade så ont i rumpan av att sitta så länge i bilen, ok de är kanske 4 timmar men än då 4 timmar...

Imon ska jag gå på stan en stund o om jag köper något som jag förmodligen gör så ska jag ta kort på de o läga upp här =)

Vad jag funderar på att köpa imon är nog en ny väska. Min gamla väska är lite sönder o så där. Den sitter i hop tak vare säkerhetsnålar, jag gillar den som kom på säkerhetsnålar den har räddat mig många gånger som när min väska gick sönder innan jag kom till skolan o inte hade tid att byta väska o att hålla fast saker där jag vill o så...

alla elr dom flästa som bloggar skriver ju ofta "puss på er", "kram" elr så i slutet o tängte kanske att jag också skulle göra de men jag säjer bara god natt för ska nog sova om en stund=)

Natt xD 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback