Tankar o frågor popar upp=)



Tänkte skriva lite tråkiga tankar som ni kan läsa om ni vill=)
Ni kanske inte förstår vad jag vill säga, men de vet jag knappt själv så ni behöver inte känna er duma på något sätt=D

Varför känner man sig så ledsen?
Är de för vädret är så illa?
Elr är de något jag har gjort som har fåt mig att känna så här?
Elr har nån gjort något mot mig?
Jag vet inte varför?
De känns som allt är konstigt, raderat elr bara borta för just nu...
Hjärnsläp kanske?

Jag ser nån jag sett många gånger vad känner jag?
Rädsla, Kärlek, Sorg?
Vad känner jag?
En fråga jag ställer mig själv men vet inte vad svaret är?
Vågar jag titta denna person i ögonen elr är de läskigt elr känns de bra?
Vågar jag tänka på denna person?
Är de bra elr dåligt att jag drömmer om att få sova i dens armar om mig?
Vågar jag drömma om att få höra dennas under bara skratt?
Elr dennas roliga skämt?
O får man drömma om att holla
denna persons hand?
Saknar jag denna person?
Hur visar man nån att man gillar den?

Japp vet inte vad jag vill säga med detta men lite kul att skriva frågor som kom upp i mitt huvud just nu=D
Ibland popar de bara upp frågor i mitt huvud o då skriver jag oftast ner dom elr så bara låter jag frågorna ligga kvar i huvudet så jag kommer på dom senare elr glömmer dom=)

Kram på er alla filiduter // Charlotte prutteluten hihixD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback