Tanke typ x)



Solen skiner in genom fönstret. Allt är grönt ute o fåglarna flyger runt träden utanför mitt fönster. Jag sitter helt ensam o känner hur hela världen stänger in mig här på deta rum förevigt. Det finns mat men jag kan inte gå ut från rummet, inte känna den friska luften o inte känna blommornas härliga doft.
En dag öppnas dörren o jag kan gå ut. Gräset är grönt o lika så är träden. Jag går ut o känner hur solen skiner på min rygg. Det känns så varmt o gott. Jag sätter mig ner på gräset som fortfarande är lite fuktigt. Jag  sträcker ut händerna o läger dom försiktigt mot gräset. jag ser en blomma o jag plockar den o luktar på den. Den lucktar så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback