Lite tankar typ x)



Jag tycker man ska vara den man är o ingen annan.
Det kan ju inte bli fel bara anorlunda. Se inte nån som konstig se
den som en unik person som vågar va den som den känner att den är. Alla dömer alla men alla kan
ändra sig. Men när du ändrar dej tänk på hur o om dom runt dej skulle tycka om ändringen.
Om ni märker att jag skriver fel nån stans så bry er inte så mkt om de jag vet
att jag har svårt att stava men jag försöker så gott de går att
få de rätt. Glöm dina bekymmer, imorgon kommer
det nya<3 Sov så gott på er<3

Kommentarer
Ida säger:

Du är min älsklingslillasyster. hoppas att du vet det :) <3

2009-05-12 | 18:42:51
Ellen A säger:

bra text :)

2009-06-02 | 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback