26 Juni :)

Idag o igår var jag hos tandläkaren skit trist asså...
Men i går var jag bara tvungen o handla lite för jag fick inte äta på en timme o va så himmla hungrig så vi handlade lite o självklart hittar jag något jag vill ha som vanligt o jag kan bara inte stå i mot.
Så jag köpte...


Nytt nagellack=D


Kunnde inte mot stå en Hello Kitty grej till telefonen=D


O en Hello Kitty tidning


O då fick man dette med tidningen xD


köpte ett par solglasögon jag gillar dom skit mkt xD


En Hello Kitty tröja XD


stora hårspännenxD


öron hängen=D


O några till öronhängen =D


O ett halsband xD


Hello Kitty strumpor<3


mumms drömgodis<3


Japp jag då o om ni undrar vad de blåa i bakrunden är så vår pool=D


De var knott ute o jag är typ allärgisk mot dom för jag får världens bulor om jag blir biten :s


Tog lite kort idag oxo : D

Vattenmelon=D


Mumms vattenmelon =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback