3 Juli Stockholm

Stockholm<3   
Asså jag gillar stockholm<3




Hihi röd gubbe en gång råkade jag gå mot röd gubbe de var lite små pinsamt : )

Rock zone var en av alla afärer jag var inte i. Orkadde inte ta kort på alla dom andra afärerna=)

China resturang som jag åt på=) skit gott men den glassen dom hade var inge vidare...

Rio en till afär jag var inne i skit snygga klädder xD Om jag vann en miljon elr mer så skulle jag nästan köpa alla klädder där inne XD



Vad jag köpte =)

Jag var inne på lager house o köpte lite roliga saker...










De står ju med fet täxt  " JAG ÄTER INTE GODIS" O liten text "helst" "något annat än"
o allt i hop blir JAG ÄTER HELT INTE NÅGOT ANNAT ÄN GODIS... HIHI gillar dexD

Skit skojsiga askar=)



hihi

De står "gör dig garanterat populärast på pusskalaset!" köpte den för jag tkr de var skoj XD

Några pins med Marilyn Manson o en med red hot chili peppers =D

Smink o ögon fransar=)

Mina byxor o gröna tights=)

Mina nya solglasögon=D jag gillar dom skit mkt=)

Marilyn Manson tröja=D

O en till=)

O en slipknot tröja=D

Henrik köpte ett dykar sätt typ =D






Första gången på sommar lovet jag har smink på mig=)


Råsa ögonskuga o svart läppstift=) Tror ni jag kan skrämma nån med de sminket?

Mina solglasögon=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback