29 Juni

Idag har jag hjälpt pappa med höet.
Nu tror ni att jag är värsta bonden elr så men de är jag inte jag ville bara va lite snäll o hjälpa till...
Jag fick köra traktor o bar hö oxo : )
Jag rev mig på höet  när jag bar det o de var knot där så jag trode jag skulle bli upp biten o jag typ tål ju inte knot bett elr mygg bett elr så för jag får stora bulor elr vad man ska säja. 
Så det ser typ ut som jag har lekt med katten elr något för armarna är helt röda o upp rivna o benen med : s
Sen skulle jag duscha o jag trode jag skulle dö av smärta.


Min arm de syns inte så bra men de gör ont asså...


Ont...


Min morfar o min mamma sitter på höet=D


Min morfar o min mamma o jag då=D Gillar inte bilden men skit samma...


Min morfar o min mamma o min pappa...


o idag badade jag i vår lilla pool o då typ brände jag mig så jag är helt röd på ryggen.
de gör rätt ont på axlarna...
Men de gjorde jag innan jag hjälpte med höet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback