Vetlanda=D

Va i Vetlanda i dag med mamma : )
Vi skulle köpa nya skor till mig o som vanligt köpte vi massa annat oxo =D
Dom här skorna köpte vi... Ville haft ett annat par men jaja...



Jag var bara tvungen att ha den här tröjan=D


Jag hittade även lite Hello Kitty saker =)






öppnade den

Ett gulligt armband =D






Man kunde öppna den o i den finns de godaste som finns GODIS XD


Super Surprise<3    Är typ de bästa liksom: Godis, klistermärke o leksak vad mer kan man önska? xD


Godis<3

Leksak<3

klistermärke<3



Hello Kitty

Köpte ett skit stort tuggumi oxo xD













Lite fullt i munnen av tuggumi : )


Geisha så himla gott<3


Mentos är oxo gott men geisha är skit gott<3

Hade lite kul=D    O Hello Kitty gör mig glad=D



HIHI

Jag tog lite kort på mig oxo =D








Man kan inte tro att de är jag som har tagit dom här bilderna men de är de =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback